22 Eylül 2010 Çarşamba

Yazmaya devam





























Tam da oğlum iyi bu aralar sakinleşti derken yine bugünlerde biraz huysuz ve şımarık genelde çok şımarık bir çocuk değil ama bazen oluyor olumsuzluklar tabii bunlar olacak diye kendimi teselli ediyorum.Yoksa çok üzülüyorum.







Ardacımın 20. dişide çıktı nihayet şimdilik diş faslımız bitti belki de huysuzlaşmasında diş çıkarıyor olmasının da etkisi vardır..







Oğluşum dün akşam anneye bye bye diyerek gayet mutlu bir şekilde yazlığa gitti hafta sonu ben de gideceğim bir aksilik olmazsa.Orada çok mutlu denizi de çok seviyor yalnız hava biraz serinmiş.







Öğleyin annemle telefonla konuşurken arda istedi telefonu ve anne araba nerde diye sordu önce anlam veremedim ama sonra anladım oradaki oyuncaklarını toplamıştım bulamamış onu soruyormuş canım oğlum benim.Ben onu özlerken O oyuncaklarının derdinde bir de denize girerse hepten unutur beni:))

1 yorum:

  1. Maşallah nasıl da kilo almış büyümüş çok tatlı çok özledik artık buluşalım olmaz mı?

    YanıtlaSil