18 Aralık 2009 Cuma

Büyüdükçe değişen sorunlar

Arda bu aralar bizim yaptığımız her şeyi taklit ediyor,bir aralar yeme problemimiz vardı şu aralar iştahı iyi gibi umarım böyle devam eder.Meyva yemiyor diye çok dert ediyordum ama anladım Arda sadece tek çeşit meyva yiyiyor.Önceleri şeftali ve muza bayılıyordu daha sonra karpuz ve üzüm,bir aralar incir sonra yine her gün bir tane muz derken,hepsinden bıktı 3 hafta falan meyva yemedi şimdi bir haftadır, dilimi ısırıyım arda'nın sağı solu belli olmaz bir bakarsın yine yemeden içmeden kesilir,elmaya taktı bakalım bıkana kadar yer sonrası Allah kerim.
Tuvaletinide bazen beze bazen lazımlığa yapıyor,dikkat ettim bezde ne kadar pis kokuyor lazımlıkta o kadar kötü değil.
Kimi zaman çok hırçınlaşıyor,kimi zaman ağlama krizine giriyor.Örneğin dün uyurken duş alıyordum ve uyandı ben de banyoya getirdim duşakabini kapatınca başladı ağlamaya korkuyorum diyor ve ağlıyor.Hem de nefesi kesilircesine...Bir çok şeyden korkuyorum diyor.Ne yapıcam bakalım doktorada sorarım gidince,böyle işte.
Ama kitapla baya rahatlıyor,oyalanıyor.
Bir de Tuna'nın dr.nun dediği gibi yalnız oynamaları gerekli,bunu alıştırmak lazım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder