17 Aralık 2009 Perşembe

En güzel hediye


Nasıl başlıcam bilmiyorum, öncelikle geçen ay hiç bir şey yazamadım hem vaktim olmadı hem de yazıcak bir şey yok gibi geldi.Tabiki oğlum iyice büyüdü her gün yeni bir şeyler öğreniyor bizi şaşırtıyor ve bir o kadar da yoruyor.Saat 12 itibariyle artık yeni yaşımdayım,eskiden ne kadar heyecanlanır ve mutlu olurdum şimdi ise heyecanlanmaya çalışıyorum ama olmuyor.Nedeni besbelli bir yaş daha yaşlandım.Hayattan sağlık ve huzur dışında en büyük beklentim iyi bir anne ve iyi bir eğitmen olmak,tabi bunlar kendim için istediklerim oğlum için o kadar çok ki arzularım.
Bir daha dünyaya gelsem nasıl bir çocuk istiyorsunuz deseler yine Arda hep Arda derdim.Acaba Arda ne derdi benim için?Her ne kadar beni üzsen,yorsan ve sinirlendirsen bile...
Artık 18.ayı doldurmana günler kaldı sen ne güzel ki büyüme telaşındasın ben ise yaşlanma korkusundayım.Korkuyorum ama hayatın kanunu yine de yaşlanıyorum. Her yaşın ayrı bir güzelliği var mı bakalım yeni yaşımla görücem.
Doğum günümün ilk saatlerini seninle paylaşmak istedim canım oğlum...
Ama baban senden önce kutladı yeni yaşımı...
Birlikte nice yaşlara bebeğim ...
Sen tüm hayatım boyunca en güzel hediyesin bana...

2 yorum:

  1. Evet yaşlanıyoruz artık ben anne olunca anladım artık geriye saydığımızı, anne olunca anladım zamanın ne kadar çabuk elimizden kayıp gittiğini ve çocuklarımızla geçen o muhteşem anları durdurmanın mümkün olmadığını..
    Ve evet biliyorum çok zor çocukları mükemmel yetiştirmek ve bence mükemmel diye bir şey yoktur onlar sadece çocuk öğrenmek ,keşfetmek, izlemek isteyen çocuklar ve her defasında ebeveynleri tarafından kısıtlanan çocuklar..
    Narincim her evde bizim gibi çocuklarıyla sorunlar yaşayan bireyler var ve biz - ben hep mutlu yönlerini anlattığımız için göze daha hoş gözüküyor önemli olan onlara sevgimizi hissettirmek etkinlikmiş, oyunmuş bunlar sonra geliyor. Bazen kafanı çok taktığını biliyorum boşver gitsin

    YanıtlaSil
  2. evet bazen çok takıyorum haklısın herşeyi bir arada yapamıyorsun,annelikte öğretmenlikte çok zor ama emeklerinin boşa gitmediğini görünce çok mutlu olunuyor.

    YanıtlaSil