16 Ocak 2011 Pazar

Bu şiddetin nedeni ne?

Bugünlerde azalmakla beraber ardacım çok haşin davranıyor bana, anneme ve oyuncaklarına...
Nedendir hiç bilmiyorum tv nin etkisi mi?beni özlemesinin bir sonucu mu çözemiyorum.T.v. nu sınırlı saatte ve bizim gözetimimizde izliyor,yine de etkiliyor olabilir mi? Arabalarını çarpıştırarak ve yerlere vurarak oynamaya başladı bir de bu aralar,örneğin hiç hayır kabul edilmiyor beyimizde hemen yumruk geliyor bana ya da anneanneye halbuki ne kadar da normaldi herşey... Bana özleminden diye yorum yürütüyoruz artık annemlerle yaptığımız açık oturumlardan...Herkesin derdi arda bizim evde varsa yoksa arda,tuvaleti,yemeği,uykusu,oyunu...Gerçi herkesin tek ve en önemli işi evladı.Ama son 3 gündür en azından azaldı artık bana elini kaldırdığında direk yanından ayrılıyorum ve bir daha yapma diyorum,özür diliyor ve uzun bir süre etkili oluyor ama kesinlikle ağlatmıyorum ve konuyu uzatmıyorum kesin ve net söylüyorum.Çocuğunuza sınır koyma adlı kitabı yeniden okuyorum.Umarım bu sorunu hallederiz.Çünkü o çabuk toparlanıyor ve krizi atlatıyor ama ben çok zor kendime geliyorum yaşadığımız o buhrandan sonra ,o yüzden uzatmak ve ağlatmak istemiyorum,en değerlimsin annecim sen benim, dayanamıyorum sıkıntılı ve problemli hallerine...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder