27 Ocak 2011 Perşembe

Geri sayım







3 yaşımıza geri sayıma başladık artık 3 yaşımızı doldurmaya 5 ay kaldı,büyüdün be oğlum,maşallah sana...
Dikkat ettim de son zamanlarda hep şiddet olayını yazmışım artık çok yazmayacağım bu konuyu arda ile neleri aştık bunu da aşarız eminim...
Oğluma bugün arabalar filminden mater adlı arabanın oyuncağını aldım ve kaç saattir elinden bırakmıyor,çok sevdi,güle güle oyna annecim...
Yarın okullar yarıyıl tatiline giriyor ve biz Ankara ya gideceğiz Arda da bizim kadar heyecanlı hepimize bu tatil iyi gelecek umarım. Benim en çok istediğim uykuya doymak,Arda da bana doyar en azından bi nebze öyle umuyorum en azından...
Ankara da kardan adam yapacağız oğlumla şimdiden alt yapısını hazırlıyoruz...


Bu arada arda bu aralar hayvanlara ve onlarla ilgili belgesellere merak sardı,CD alayım diye bakındım bugün ama bulamadım...


İYİ TATİLLER....

4 yorum:

  1. iyi tatiller sizesde hepimiz dinlenelim zihnimiz duru bir şekilde gelelim. Bizdede var Mater'dan hiç bırakmıyoruz sizin gibi..

    YanıtlaSil
  2. ben de sen söyleyince aldım umarım zihnim boşalır,okul tatil ama evde tatil yok

    YanıtlaSil
  3. Hayvanlara çocuklar cidden bayılıyor.hayvan sevgisiyle büyümeleri çok güzel...İyi ve keyifli tatiller dilerim :)))

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler iyi dilekleriniz için,benimki hayvanlardan korkuyordu ama şimdi alıştı ve seviyor...

    YanıtlaSil